| # | Szerző(k) | Cím | Szekció |
| 26 | Farkas István | A HBONE 2020. évi fejlesztési eredményei | 1.1 |
| 30 | Horváth Gábor | Az informatikai infrastruktúra monitorozása és felügyelete | 1.1 |
| 24 | Fulajtár József | Cisco DevNet – a way to automation & AI | 1.2 |
| 46 | Csernok Gábor – Barta Péter | 5G Képes Hálózatok Kihívásai | 1.3 |
| 77 | Mácz Ákos | 5G-re épülő innovatív megoldások Magyarországon | 1.3 |
| 48 | Ónodi-Kiss Zoltán | A KIFÜ digitalizációt támogató szolgáltatásai, WDC új gépterem kialakítása és kiszolgáló infrastruktúra (C4E) fejlesztése | 1.5 |
| 3 | Gál Zoltán | Összeköttetés alapú adatátviteli forgalom típusok azonosítása mesterséges intelligenciával szuperszámítógép környezetben | 2.1 |
| 10 | Kacsuk Péter – Ormos Pál | Az MTA Cloud kutatási infrastruktúrától az ELKH Cloud projektig | 2.1 |
| 11 | Ormos Pál – Dr. Kertész Gábor | Gépi tanulás az ELKH Cloudon | 2.1 |
| 13 | Pintér Ádám – Ormos Pál | Bintonságtechnikai megfontolások az ELKH Cloud WDC ágában | 2.1 |
| 14 | Mező György – Ormos Pál | Referencia architektúrák a gyakorlatban és szerepük a felhasználók támogatásában | 2.1 |
| 20 | Rigó Ernő – Ormos Pál | Biztonságtechnikai megoldások az ELKH Cloud SZTAKI ágában | 2.1 |
| 21 | Rigó Ernő – Pintér Ádám – Ormos Pál | Az ELKH Cloud kapacitásának bővítése | 2.1 |
| 22 | Farkas Attila – Lovas Róbert – Ormos Pál | Referencia architektúra koncepció és megvalósítása az ELKH Cloudon | 2.1 |
| 23 | Lovas Róbert – Emődi Márk – Ormos Pál | A felhő orkesztráció elméleti és gyakorlati kérdései: hogyan növelhető a megbízhatóság? | 2.1 |
| 40 | Maulis Ádám – Szánthó Lénárd | ELTE új HPC rendszerének tervezése, építése, lehetőségei | 2.1 |
| 51 | Kiss Zoltán | A KIFÜ HPC és MI fejlesztései | 2.1 |
| 17 | Mohácsi János | KIFÜ nemzetközi együttműködései és projektjei | 2.2 |
| 83 | Máray Tamás | HPC Kompetencia Központ | 2.2 |
| 87 | Héder Mihály – Ormos Pál | Megakad a torkunkon a metaadat | 2.6 |
| 88 | Héder Mihály – Ormos Pál | eduGAIN Reporting – vizuális állapotjelentés az eduGAIN föderáció tagjairól | 2.6 |
| 37 | Csóka-Jaksa Helga – Bedő Árpád | A TÉR megújítása a PTE Egyetemi Könyvtár és Tudásközpontban | 3.1 |
| 64 | Lendvay Miklós | A könyvtári együttműködés informatikai támogatása: adatmodell, workflow, rendszerfelépítés | 3.1 |
| 84 | Mészáros Tamás | Digitalizálás megújítása az Országos Széchényi Könyvtárban | 3.3 |
| 85 | Matolay Katalin – Csirmazné Rezi Éva | Az új kötelespéldányrendelet | 3.3 |
| 86 | Rényi Mátyás Attila | A Mikes Kelemen Program működése és megújult szolgáltatási felülete | 3.3 |
| 15 | Csík Tibor | A könyvtárak az új digitális világban | 3.4 |
| 33 | Békésiné Bognár Noémi Erika – Nagy Andor | A könyvtári szolgáltatások átalakulása és fejlesztése a pandémia idején | 3.4 |
| 63 | Lábody Péter | Könyvtári digitalizáció egy új lehetőség kapujában | 3.4 |
| 7 | Ungváry Rudolf | A „földrajzi személyi” hungarikum A magyar kultúrában szerepet játszó személyek születési, életrajzi és halálozási helyeinek területi szórása a világban | 3.5 |
| 8 | Ilácsa Szabina | Hogyan lesz a házi szabályzatból alkalmazásprofil? | 3.5 |
| 47 | FarkasKatalin – Nagy Dóra | Speciális dokumentumok és tartalmak – speciális metaadatszerkezetek: Muzeális tartalmak és kéziratok repozitálása a Szegedi Tudományegyetem Klebelsberg Kuno Könyvtárában | 3.5 |
| 4 | Németh Márton | A COVID járvánnyal kapcsolatos webarchiválási tevékenységek – nemzetközi és hazai körkép | 3.6 |
| 5 | Drótos László | Drótos László: A közösségi média archiválásának nehézségei | 3.6 |
| 9 | Mátyás Melinda | Magyarországi adatbázishasználat a számok tükrében – különös tekintettel a magyar e-könyves adatbázisokra és 2020-tól tartó járványügyi helyzet hatására | 3.6 |
| 52 | Garamvölgyi László | A zárt ajtók mögött | 3.6 |
| 19 | Biszak Sándor – Biszak Előd | Digitális bölcsészet a gyakorlatban, az ARCANUM mesterséges intelligencia fejlesztései | 3.7 |
| 49 | Káldos János | A referencia modellek alkalmazása egy koraújkori dokumentumtípus esetében (Esettanulmány) | 3.7 |
| 31 | Kalcsó Gyula | Born digital workflow tervezése a PIM Digitális Bölcsészeti Központjában | 3.8 |
| 41 | Szűcs Kata Ágnes – Mihály Eszter | Automatikus kézírás-felismertetés Kiss József levelezésén | 3.8 |
| 53 | Mihály Eszter – Cséve Anna | A digitális szövegkiadások nehézségei és lehetőségei a közgyűjteményekben | 3.8 |
| 59 | Fellegi Zsófia | Digitális filológiai korpusz mint Big Data? Szövegstatisztikai és nyelvelemző vizsgálatok TEI XML fájlokon. | 3.8 |
| 34 | Smrcz Ádám | Teaching Digital Humanities on Digital Platforms | 3.9 |
| 36 | Horváth Péter – Kundráth Péter- Palkó Gábor | Magyar líra a „távoli olvasás” horizontján: az ELTE Verskorpusz fejlesztése | 3.9 |
| 43 | Bajzát Tímea Borbála – Szemes Botond – Szlávich Eszter | A magyar regény korpusza és a „távoli olvasás” | 3.9 |
| 45 | Sebestyén Ádám | Prozopográfiai adatbázis-fejlesztés | 3.9 |
| 55 | Timár Mária – Bajzát Tímea Borbála – Palkó Gábor | A szerzői „ujjlenyomat” stilometriai koncepciója Jókai Mór prózájának szövegterében | 3.9 |
| 60 | Kiss Margit – Palkó Gábor – Szakács Béla Benedek | Szöveghasonlósági vizsgálatok automatizálása | 3.9 |
| 16 | Mohácsi János | Tudomány támogató e-infratruktúrája – EOSC | 4.1 |
| 27 | Sárközi-Lindner Zsófia – Indig Balázs | A Digitális Örökség Nemzeti Laboratórium internetes újságcikk-kereső és archiváló szolgáltatása | 4.11 |
| 75 | Rakyta Péter | A magyar társadalom informatikai tájékozottságának növelése | 4.11 |
| 80 | Géczi Gábor – Dénes Ferenc | Sport, Technológia, Innováció – Hogyan tovább a magyar sportban az extenzív fejlesztési szakasz után? | 4.11 |
| 12 | Kilián Zsolt – Lencsés Ákos – Margit István | Open access folyóirat- és könyvkiadás könyvtári támogatása egyetemi környezetben. A Ludovika Egyetemi Kiadó és az NKE Egyetemi Központi Könyvtár és Levéltár együttműködése | 4.2 |
| 38 | Fazekas-Paragh Judit | National Initiatives of Open Science in Europe (NI4OS-Europe) általi fejlesztések a gyakorlatban | 4.2 |
| 2 | Holl András | Intézményi, támogatói szabályozások kialakítása a nyílt tudomány kutatási adatkezelési céljaihoz | 4.3 |
| 18 | Bilicsi Erika – Virág Gabriella | Kutatási adatok hivatkozhatóságának biztosítása a tudományos teljesítmény mérésének szolgálatában | 4.3 |
| 28 | Zeller Rozália – Hoczopán Szabolcs – Dr. Nagy Gyula | Kutatási adatkezelést támogató szolgáltatás a Szegedi Tudományegyetemen | 4.3 |
| 32 | Molnár Tamás | Mesterséges intelligencia és csevegőrobotok alkalmazása az oktatásban | 5.2 |
| 29 | Dr. Kokas Károly – Várnai-Vígh Adrienn | Tömeges könyvtári felhasználóképzés távoktatási formában az SZTE Klebelsberg Könyvtár e-learning platformján | 5.3 |
| 44 | Fülöp Tiffany – Nagy Gyula | Az online oktatás könyvtári támogatása a Szegedi Tudományegyetemen | 5.3 |
| 65 | Lengyelné dr. Molnár Tünde | A könyvtár tanulás-támogató szerepe a 21 századi században | 5.3 |
| 42 | Racsko Réka – Révész László | Egy módszertani megújulás digitális aspektusai a köznevelésben | 5.4 |
| 54 | Szommer Katalin – Sárközi Réka | Parametrikus modellezés oktatása online térben | 5.4 |
| 58 | Dr. Prantner Csilla – Csernai Zoltán | A pedagógus továbbképzés tapasztalatai a Komplex Alapprogram Digitális alapú alprogramjában | 5.4 |
| 61 | Göncziné Kapros Katalin | Innovációk a Komplex Alapprogramban a digitális kultúra fejlesztéséhez | 5.4 |
| 62 | Antal Péter | Távoktatási tapasztalatok, pandémia idején, az Eszterházy Károly Egyetemen, a Komplex Alapprogram tükrében | 5.4 |
| 72 | Frész Attila | A Digitális Névjegy Rendszer lehetőségei, avagy az iskolai digitális kompetencia fejlesztése | 5.4 |
| 74 | SörényEdina | A digitális kompetenciafejlesztés új eszköze: a DigKomp rendszer | 5.4 |
| 39 | Csernai Zoltán | A MOOC platformok összehasonlító elemzése | 5.5 |
| 56 | Négyesi Péter | Elektronikus tanulási környezetek pro és kontra érvei az adaptivitás szemszögéből | 5.5 |
| 57 | Papp Gyula – Vágvölgyi Csaba | E-learning eszközhasználati szokások a Debreceni Egyetemen | 5.5 |
| 69 | Szilágyi Ádám | Adatalapú döntéshozatal az intézmények szintjén: lehetőségek és lépések | 5.6 |
| 35 | Király Zoltán | A veszélyhelyzeti távoktatás gyakorlati tapasztalatai a Debreceni Egyetemen | 5.7 |
| 68 | Perényi Petra Panna | „Mitől válnak okossá az egyetemek?” – Egyetemek a XXI. században | 5.7 |
| 67 | Loboda Zoltán | Networkshop 2021 – Digitális kompetenciafejlesztés szakpolitikai perspektívái | 5.8 |
| 70 | Horváthné Felföldi Helga | A Digitális Jólét Nonprofit Kft. keretében megvalósult GINOP-6.2.5 – VEKOP-19-2019-00001 „Szakmai képzés digitális módszertanának egységesítése” c. projekt eredményei | 5.8 |
| 71 | Salomvári György | Adatvezérelt oktatási rendszerek | 5.8 |
| 78 | Bürger Dóra | A hazai elektronikus bankolás fejlődése, 2021. évi új szabályozások és az azonnali fizetési rendszer továbbfejlesztése mentén | 6.1 |
| 79 | Dénes Ferenc – Oláh Nóra | Ne légy Dagi Pasi – Itt a DigiTesi! – Az iskolai testnevelés és szabadidősport digitális támogatása | 6.2 |
| 73 | Jankó Tamás | Digitális Munkaerő Program és a technológiai innovációk, avagy mi lesz a munkánk 2030-ban? | 6.3 |
| 82 | Kocsis Dávid | A Nemzeti Adatvagyon Ügynökség megalakulása és működése | 6.3 |
| 76 | Ulicsák Ádám | Európai kezdeményezések a digitális fogyasztóvédelem területén (DSA, DMA bemutatása) | 6.4 |
| 6 | Horváth Gábor | Álhírek elleni védekezés az online térben | 6.6 |
| 25 | Ács György | Automatizálás a fenyegetések vadászatában | 6.6 |
| 50 | Koczka Ferenc | OSINT technológiák és alkalmazási lehetőségeik a felsőoktatási rendszerek ellen | 6.6 |
| 66 | Rigó Ernő – Ormos Pál | HunCERT 2020, Zoom és egyéb ingyenes videokonferencia rendszerek adatvédelmi kérdései | 6.6 |
| 89 | Kiss Bence | Felhő a földön == köd? | |
| 90 | Hegyi-Füstös István | Linux alapú levelezésből O365-be – 2 év migráció tapasztalatai | |
| 91 | Bolya Mátyás | A Zenetudományi Intézet digitális archívum koncepciója az oktatás és a tudomány szolgálatában | |
| 92 | Pálinkás Szabolcs | ELTE: Távoktatás bevezetése – Előadói termekből, Microsoft Teams csoportok lettek | |
| 93 | Kadlecsik József | Az XDP és a flowtables mire jó (és mire nem)? |